June 19, 20205 yr There's a search icon up there, you can search whatever you want but for now please read the rules first ❤️?
June 19, 20205 yr Author 5 minutes ago, ArKei said: Welcome dito sa forum. Read rules @Earl May YT ka pa ba? Meron po.
June 19, 20205 yr Author 2 minutes ago, aries0921 said: Welcome. Thank you. Just now, Neeeegs said: Welcome dito sa benlotus Thank you.
June 19, 20205 yr Author 7 minutes ago, KingClarence said: There's a search icon up there, you can search whatever you want but for now please read the rules first ❤️? Thank you. Explore ko nalang.
June 19, 20205 yr Just now, EldonSpade said: Thank you. Explore ko nalang. Pag po may katanungan doon lamang po pumunta sa public chat masasagot po yan ng mga tao po doon. WELCOME TO BENLOTUS ❤️?
June 19, 20205 yr Author 4 minutes ago, KingClarence said: Pag po may katanungan doon lamang po pumunta sa public chat masasagot po yan ng mga tao po doon. WELCOME TO BENLOTUS ❤️? Sure po. Noted!
June 19, 20205 yr 1 hour ago, EldonSpade said: Hi, guys! Bago lang ako rito. Paano 'yung Premium na YouTube? Salamat in advance! Welcome sa Benlotus. send me your gmail address, invite kita sa YT Premium! 1 hour ago, ArKei said: Welcome dito sa forum. Read rules @Earl May YT ka pa ba? Meron pa ate hehehe
June 19, 20205 yr 1 minute ago, Earl said: Welcome sa Benlotus. send me your gmail address, invite kita sa YT Premium! Meron pa ate hehehe Yun help mo siya. Thank you so much
June 19, 20205 yr Author 3 hours ago, Earl said: Welcome sa Benlotus. send me your gmail address, invite kita sa YT Premium! Meron pa ate hehehe eldonferrer76@gmail.com Maraming salamat!
June 19, 20205 yr 35 minutes ago, EldonSpade said: eldonferrer76@gmail.com Maraming salamat! Invitation sent! check your mail!
June 19, 20205 yr 8 hours ago, vielovielo said: Same here 1st time ko lang nalaman tong forum site na ito. welcome sa forum
June 20, 20205 yr 1 minute ago, reginax said: Welcome to BenLotus @EldonSpade & @vielovielo. Stay active and enjoy freemiums! Thankss poo ?